Tak sobie "naskrobane"

No i znowu zaczęło się szukanie "nowego" auta... jak ja tego nie lubię... Wiedziałam, że prędzej czy później do tego dojdzie ;P jak zawsze moje na wierzchu... Mój M chciał zobaczyć jak to jest mieć auto z automatem i chyba naprawdę zatęsknił za manualkiem, zresztą ja tez wole manualną skrzynię... No już ma upatrzone autko i tym razem i mi się podoba :)) więc mam nadzieję, że uda nam się bez problemu zmienić autko i oby na dłużej hihi

********

W zeszłym tygodniu moje potworki miały szczepienia. Jeśli chodzi o Nacię to się nie bałam... za to Misiek nie chciał się nawet ubrać jak usłyszał, że jedziemy na szczepienie... a na miejscu okazało się, że był odważny i nawet nie pisnął, powiedział tylko, że troszkę Go szczypie i tyle...  mój Misiaczek kochany... dostał nawet lizaczka dla odważnego pacjenta ;))
Copyright © 2014 ♥ Fotograficzne chwil łapanie ♥ , Blogger