Wypad na jeżynki… i robimy soczki ;)

8ff1a55cf456

 

   Sąsiadka zabrała mnie na zbieranie jeżyn. Jest ich u nas mnóstwo więc szkoda nie było z tego skorzystać. Nazbierałam prawie całe wiaderko 10l… Zadowolona jestem okropnie ;)
   Zastanawiałam się tylko co z nimi teraz z robić… nie mam sokownika więc został mi tylko kompocik do zrobienia, ale moja sąsiadka powiedziała, że sokownik jest i mi go pożyczy… tak więc słoiczki z soczkami są już zrobione i czekają na zimę ;)

 

TO TYLKO CZĘŚĆ MOICH SŁOICZKÓW
Z SOKIEM Z JEŻYN

soki001soki002soki004soki006soki005soki003

Tak mi się spodobało robienie soczków, że postanowiłam sobie kupić taki sokownik.

 

A dzisiaj zabrałam się za jabłka… obrane i pokrojone czekają na jutro aż je zetrę i powsadzam do słoików. Na zimę będą do ulubionej przez nas szarlotki :)

podpis

Copyright © 2014 ♥ Fotograficzne chwil łapanie ♥ , Blogger