Nowi w naszej rodzince ;)

2 czerwca 2014 nasza kotka powiła 4 prześliczne kocięta. Jeden cały biały a trzy typowo kocie – szaro-czarno-białe.
Wszystko poszło bardzo sprawnie, kotka zaczęła juz w niedzielę zachowywać się dosyć dziwnie, daliśmy jej do łazienki karton wyścielony kocem.
Po obserwacji naszej kotki można powiedzieć, że człowiek mógłby się wiele nauczyć od zwierząt. Jak juz było po wszystkim nasza kotka wyszła z łazienki, stanęła na schodach i zaczęła miauczeć patrząc się na nas. Podeszłam do niej a ona ruszyła do góry, do łazienki, w połowie drogi stanęła, obróciła głowę i popatrzyła czy za nią idę. Jak zobaczyła, że stoję miauknęła jeszcze raz i ruszyła dalej. Weszłam z nią do łazienki, podeszłam do kartonu, a ona jak tylko zobaczyła, że tam jestem ruszyła na dół. Jeszcze w drzwiach odwróciła się, popatrzyła na mnie, miauknęła i pobiegła coś zjeść.
Takich bądź podobnych zachowań było jeszcze bardzo dużo.
Dzisiaj nasze kociaki mają już 10 dni, mają otwarte oczka i zaczynają samodzielnie poruszać się po swoim terytorium.
aaaa… ze względu na to, że karton był dość mały (niestety wszystko na szybko było robione) to kotka znalazła sobie inne miejsce – szuflada pod łóżkiem Natalki – i tam maja dużo miejsca.

Zdjęcia naszych maluchów robiłam wczoraj i teraz wyglądają tak:

IMG_2887 IMG_2893 IMG_2897

 IMG_2900 IMG_2906

IMG_2910

Copyright © 2014 ♥ Fotograficzne chwil łapanie ♥ , Blogger